Vaya Beach. Un mic colț de Rai.

Cel puțin o parte din totalul turiștilor anuali ai litoralului românesc trec într-o zi granița pentru a profita și de litoralul bulgăresc. De aceea, vreau sa împărtășesc cu voi un loc descoperit din întamplare pe malul Mării Negre. Anul trecut am avut parte de o escapadă de două zile pe litoralul bulgăresc, iar in aceste două zile am avut ocazia sa văd câteva din minunatele orașe de pe țărmul mării: Balchick, Albena, Obzor, Varna, Sunny Beach. Vaya Beach este între Varna si Sunny Beach, nu foarte departe de Sunny Beach. În drumul de la Varna către Sunny Beach se face un indicator spre stânga cu „Vaya Beach” și pe acel drum o să găsiți plaja. Voi atașa o poză ca să vedeți mai exact unde se află situată.

Langă plajă există un loc special amenajat pentru instalarea unui cort sau rulotă, iar pe plajă se află un bar foarte frumos amenajat. Am vazut că lângă plajă se contruiesc un fel de bungalow-uri care peste 1 an, probabil, o să fie gata de închiriat.

Vaya beach este singura plajă din Bulgaria care m-a impresionat. Am ajuns pe această plaja din întâmplare, am vazut indicatorul și imediat am luat-o în stânga către ea. Dacă ajungeți pe litoralul nostru este păcat să nu acordați o zi litoralului bulgăresc și să descoperiți singuri această plajă.

Eu cu siguranță o să revin când o să am ocazia. 😊

Lasă un comentariu